wanderlust
{ }
Happy New Year.
Posted on Monday, 31 December 2012 @ 08:58 with 2 comment(s)


Assalamu'alaikum and annyeong guise ^▽^

Truth be told, saya tak tahu nak update apa .__. but since esok saya balik asrama, saya nak buat warkah yang terakhir sebelum saya meninggalkan dunia internet. lol. k baiklah. Time flies by so fast kan. Saya kadang kadang rasa macam main kejar kejar je dengan masa. and last last pemenang dia mestilah saya masa. Saya alami banyak benda baru dan semua tu telah mematangkan saya. 2012, adalah tahun yang telah mengubah diri saya. keh.

Saya harap, 2013 akan jadi tahun yang lebih baik daripada 2012. Saya ada banyak azam actually, tapi bak kata Siti Nurhaliza, biarlah rahsia kan ; TAT ; and saya harap BAP akan menang banyak awards. lol, oh ya. Saya dah ter-minat dekat EXO pula .__. apakah. But EXO berada di tangga yang ketiga, kedudukan dia selepas BAP dan B2ST. BAP mestilah king kan. mew, 5 haribulan ni birthday Yoseob. tsk sedihnya saya tak boleh nak buat post pada tarikh tersebut ;_;

Oh ya. Saya baru je buat tumblr. Saya tahu saya ketinggalan. But silalah follow ya. tekan >sini< lol. saya suka jenguk tumblr Mimi .__. comel je. btw, saya dah bubarkan fanfiction tu. Bila dok fikir fikir balik, saya memang takkan ada masa nak sambung. mianhae *bows*. Maafkan saya. Tutorials pun dah takde, yang ada cuma freebies dan entry mengarut saya. omggg, blog saya semakin bosan .__.

Tadi saya jenguk tumblr, banyak gilos gif yang Daehyun menari dengan Sunhwa tu ;_; jealous ter-overload. why Daehyun why?

Jya.
2Comments:

Blogger Siti Aisyah said on 31 December 2012 at 09:04 

byeee . jaga diri ;_; gonna mish ya .

Blogger Miss Myra said on 13 January 2013 at 22:50 

SUKA K-POP SINGGAH SINI ^.^

http://dazzlingkawaiishop.blogspot.com/

Post a Comment
annyeong ;
Alia. 18, future cardiologist.

tumblr twitter instagram facebook


any footprints? ;


Re-edit by this blog owner. Template originally made by Qayyum.
← Older Posts | Newer Posts →